مركز تعمير گيربكس ساندرو

تعمير انواع خودروهاي رنو

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مركز تعمير گيربكس ساندرو

۴ بازديد

كساني كه صاحب خودروي رنو ساندرو هستند، ممكن است برخي اوقات به تعمير گيربكس ساندرو نياز پيدا كنند. ساندرو يكي از خودرو هاي شركت خودروسازي رنو مي باشد كه در سال 1395 و پس از برداشته شدن تحريم هاي آمريكا و بازگشت شركت رنو به ايران، به بازار خودرويي ايران عرضه شد. اين خودرو در زمان ورود با استقبال گسترده اي توسط مردم روبرو شد و تعداد كثيري از مردم براي خريد آن اقدام كردند، اين استقابل به گونه اي بود كه حتي پس از گذشت نزديك به 4 سال از خروج شركنت رنو از ايران، همچنان ساندرو خودرويي محبوب در بازار و ميان مردم مي باشد. ممكن است گاهي اوقات گيربكس اتومات يا دستي ساندرو دچار مشكل شوند و به تعمير گيربكس ساندرو احتياج پيدا كنند، از همين رو در صورتي كه صاحب خودروي ساندرو هستيد و يا به موضوعات خودرويي علاقمنديد، ادامه مقاله را از دست ندهيد. با تعميرگاه تخصصي رنو همراه باشيد.

شماره تماس مركز تعمير خودرو رنو ساندرو: 09128896509

خودروي رنو ساندرو

همان گونه كه پيش تر هم از آن صحبت شد، خودروي رنو ساندرو يك خودروي فرانسوي مي باشد كه محصولي از شركت خودروسازي رنو مي باشد. خودروي رنو ساندرو يك خودروي جمع و جور و شهري است كه در دسته هاچ بك ها قرار مي گيرد. اين خودرو از پيشرانه و مشخصات فني بسيار مشابه به خودروي ال 90 بهره مي برد، به گونه اي كه مي توان گفت اين خودرو، مدل هاچ بك ال 90 مي باشد. رنو ساندرو درست به مانند ال 90 يك ظاهر بسيار ساده و معمولي دارد و هيچ نشانه اي از اسپرت بودن در آن نيست. درون كابين اين خودرو هم تماما از پلاستيك خشك استفاده شده است و برعكس خودروهايي چيني كه آپشن ها و قابليت هاي رنگ و با رنگ دارند، امكانات خاصي ندارد، و حتي از سستم مالتي مدياي لمسي هم بهره نبرده است. البته در آن طرف قضيه اين خودرو از موتوري قدرتمند و گيربكسي خوب چه در مدل دستي و چه در مدل اتومات بهره مند است و كمتر زماني پيش مي آيد شما را مجبور كند به دنبال تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو يا هر قسمت موتوري ديگرش باشيد. بري آشنايي بهتر و بيشتر شما با خودروي رنو ساندرو، برخي از مشخصات و ويژگي هاي آن در قسمت پاييني معرفي شده اند.

تعمير گيربكس ساندرو | تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو

تعمير گيربكس ساندرو | تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو

كسب اطلاعات بيشتر: تعويض روغن گيربكس ساندرو

كسب اطلاعات بيشتر: تعمير جلوبندي ساندرو

  • موتور 4 سيلندر با ظرفيت 1600 سي سي.
  • قدرت 105 اسب بخاري و گشتاور 140 نيوتون متري.
  • ديفرانسيل اصلي جلو.
  • شتاب صفر تا صد 5/11 ثانيه اي در مدل اتوماتيك و 5/10 ثانيه اي در مدل دستي.
  • گيربكس 4 دنده اتوماتيك AL4 در مدل تومات.
  • گيربكس 5 دنده دستي JH3 و گيربكس JHQ در مدل هاي سفارشي.
  • حداكثر سرعت 175 در ساعت.
  • حجم باك 50 ليتري و مصرف تركيبي 7/6 ليتري در هر صد كيلومتر.
  • دو عدد ايربگ.
  • سيستم ترمز ضد قفل و توزيع نيروي ترمز.
  • فرمان هديروليكي.
  • آينه برقي.

مشكلات گيربكس ساندرو

گيربكس يكي از مهم ترين قسمت هاي هر خودرو مي باشد كه وظيفه انتقال و تقسيم نيرو بر عهده آن مي باشد و سلامت كاركرد آن براي هر خودرويي لازم و اجباري مي باشد. خودروي رنو ساندرو هم از اين قضيه مسثني نيست و سلامت گيربكس اش اهميت بسياري دارد. خودروي رنو ساندرو در كل با سه مدل گيربكس توليد مي شود كه همان طور كه پش تر هم به آن اشاره شد، در مدل اتوماتيك از گيربكس AL4 بهره مي برد و در مدل دستي هم از دو مدل گيربكس JH3 و گيربكس JQH در مدل هاي سفارشي. مشكلات گيربكس ساندرو ممكن است براي هر كدام از آن ها پيش بيايد و ربطي به اتومات يا دستي بودنش ندارد، اما مشكلات در گيربكس اتوماتيك ساندرو مقداري شايع تر است و ممكن است شما را مجبور به تعمير گيربكس ساندرو كند. برخي از انواع مشكلاتي كه در ارتباط با گيربكس خودرو هاي مختلف و به خصوص گيربكس هاي ساندرو شايع هستند را در قسمت زيرين مشاهده مي كنيم.

كسب اطلاعات بيشتر: تعمير گيربكس داستر

زوزه كشيدن گيربكس: يكي از اصلي ترين مشكلات گيربكس ساندرو كه باعث مي شود افراد به دنبال تعمير گيربكس ساندرو بيفتند، بحث زوزه كشيدن گيربكس مي باشد. ريشه ي اين صداي زوزه مي تواند ناشي از صداي روغن گيربكس، خرابي دنده هاي سياره اي يا دنده هاي ديفرانسيل باشد.

لرزش در هنگام حركت خودرو: برخي اوقات شاهد اين هستيم كه خودرو در هنگام حركت لرزش هاي شديدي مي كند كه اين موضوع مي تواند به خرابي صفحه كلاچ و هرز چرخيدن صفحه كلاچ، خرابي پلوس ها يا خرابي دسته موتور برگردد.

تقه زدن گيربكس: يكي ديگر از مشكلات گيربكس ساندرو در مدلهاي اتوماتيك يا دستي، بحث تقه زدن گيربكس در زمان تعويض دنده ها مي باشد. تقه زدن گيربكس دلايل متفاوتي مي تواند داشته باشد، ممكن است ناشي از يك ايراد برقي در خودرو ،مي تواند به دليل كم بودن سطح روغن گيربكس ، وجود ايراد در ساعت گيربكس و يا خرابي و پارگي دسته موتور هاي گيربكس باشد.

گاز هرز خوردن: از مسائلي كه شما را مجبور مي كند براي تعمير گيربكس ساندرو اقدام كنيد، بحث گاز هرز خوردن خودرو مي باشد. گاز هرز خوردن چه در گيربكس اتومات و چه در گيربكس دستي، مي تواند به علت كمبود روغن، فرسودگي و خراب شدن صفحه كلاچ، نرسيدن روغن به مقدار لازم پشت كاسه كلاچ ها و.. باشد.

خلاص شدن گيربكس اتوماتيك: اين مورد از مشكلات گيربكس ساندرو بيشتر مربوط به مدل هاي اتوماتيك آن است و به گونه اي است كه در آن دنده خلاص مي شود و ديگر خودرو حركت نمي كند، علت وقوع اين اتفاق مي تواند خراب شدن توربين ها، نبود روغن گيربكس و خالي بودن گيربكس از روغن، هرز شدن پلوس، بريدن دنده اويل پمپ يا معيوب شدن چرخ دنده هاي داخل گيربكس باشد.

كسب اطلاعات بيشتر: تعمير گيربكس لتيتود

تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو

تعمير گيربكس ساندرو | تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو

تعمير گيربكس ساندرو | تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو

همانطور كه مي دانيد مهم ترين بخش خودرو گيربكس مي باشد و در صورت خرابي مي تواند هزينه هاي بسيار زيادي را براي شما به همراه داشته باشد. در صورتي كه گيربكس شما به مشكل خورده است و مي خواهيد نسبت به تعمير آن اقدام كنيد مي توانيد به مجموعه ايران رنو مراجعه كنيد. در نظر داشته باشيد گيربكس ها در دو دسته اتوماتيك و دستي عرضه مي شوند و ساندرو نيز داراي گيربكس اتوماتيك مي باشد. تعمير گيربكس اتوماتيك بسيار تخصصي است و مي بايست حتما براي تعمير به يك متخصص مراجعه كنيد. در صورت نياز به تعمير گيربكس اتوماتيك ساندرو مي توانيد به مجموعه تعميرگاه تخصصي ايران رنو مراجعه كنيد.

مركز تعمير گيربكس ساندرو

با مشكلات گيربكس ساندرو آشنا شديم و ديديم كه چه دلايلي مي توانند باعث وقوع آن ها بشوند. اما موضوع مهم تري كه در ميان است، اين است كه براي تعمير گيربكس ساندرو چه بايد كرد؟. بايد گفت كه براي تعمير گيربكس ساندرو، در وهله اول شما نياز به اين داريد كه تحقيقات كنيد و ببينيد كه كدام يك از مراكز خودرويي به طور تخصصي و حرفه اي كار تعميرات خودرو هاي رنو را انجام مي دهد و سپس به آن مراجعه كنيد.

در صورتي كه خداي ناكرده گيربكس خودروي ساندرويتان دچار مشكل شده است، به شما توصيه مي شود كه براي تعمير گيربكس ساندرو يا براي انجام هر گونه سرويس هاي دوره اي و خدمات خودرويي، خودرويتان را به تعميرگاه تخصصي ساندرو يعني ايران رنو، كه به طور كاملا تخصصي و حرفه اي بر روي نگهداري و تعميرات خودرو هاي ساخت شركت رنو كار مي كنند، ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.